Wetgeving
Waarom een Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)?
Zorgverleners leren van klachten en ongewenste gebeurtenissen in de zorg. Doel van de Wkkgz is dan ook: openheid over klachten en ongewenste gebeurtenissen en ervan leren. Om zo gezamenlijk de zorg te verbeteren.
De wet vervangt de wetten Kwaliteitswet Zorginstellingen en de Wet klachtrecht cliënten zorgsector.
Zeyneb Sara
3 reviews
Je solliciteert en al vrij snel wordt je gebeld en kun je op gesprek. Ook wordt je voordat je op gesprek gaat voorzien van goede informatie zodat je goed voorbereid op gesprek komt. Hele fijne begeleiding, vriendelijk en spontaan, je voelt je echt welkom.
Silvana
5 reviews
Top bedrijf. Alle medewerkers zijn hele vriendelijke en warme gezellige mensen. Geen enkele vraag is te veel en ze nemen de tijd om je goed te helpen. Diensten in overleg en service is echt fantastisch. Ik raad Emy Zorg Plus zeker aan.
Sanne
9 reviews
Het beste bureau waar ik tot nu voor heb mogen werken. De medewerkers zijn zeer professioneel en hebben hart voor het vak. Echt een aanrader!